Events/2012-11-25-vergadering
< Events
Template:Meeting Algemene vergadering
Bestuurskwesties
- PR / Communicatie / marketing meuk (bog,website,folder enz)
- Open dag 2013 (punt PR) en betere afstemming andere spaces
- Nieuwe beamer, of een nieuwe lamp voor de gekregen beamer.
- Voortgang van de Nieuwe Erven
- Helpen met de verbouwing
- Wat betekent dit voor ons
- Mogelijkheid tot van deze vergadering een regelmatig iets maken (zeg 1 keer in het kwartaal)
- Richtlijnen voor funding van projecten (wanneer kan een member iets aanvragen, wat moet het nut zijn voor de space, duidelijkheid)
- Geven van feestjes, en naderhand opruimen.
- Huren van DJO of nieuwe erven
Aanpassingen aan de ruimte
- Overwegen andere indeling, bijvoorbeeld op basis van noc meeting
- Stroom verbruik / oplossingen daar voor.(gasverbruik, inzicht in overige kosten?)
- Sleutelhouders
- Toiletafzuiging (huur diamantboor en aanschaf ventilator)
- Isoleren van het plafond voor betere warmteverdeling (warme voeten :) ).
Member kwesties
- Voortgang / opruimen / bijwerken projecten op de wiki
- Meer workshops met betere communicatie over datum vooraf (incl. mogelijkheid om te eten voor een vast bedrag, waarbij dan een deel richting Bitlair vloeit=de awesome retro methode)
- If ja op bovenstaande punt, welke workshops voor 2013 ? (Printer tuning dag (ook voor mensen buiten Bitlair projectgroep) == kennisdeling, 3D Modeling / Blender etc)
- Afwasmachine maken, of de boiler aanzetten zodat er met WARM water kan worden afgewassen == strijdig met punt over stroomverbruik
- muziek in de space hoe/wat wanneer niet/wel (algemene leefbaarheid en volume)
- films kijken in de space hoe/wat/wanneer niet (algemene leefbaarheid en volume) zie ook punt andere indeling?
- Zonnepanelen inzetten voor kleine stroomgebruikers/deep cycle accu's/led verlichting (al dan niet via Accu's)
- OHM2013 wie doet er mee vanuit Bitlair en wat doen ze (evt. ronselen van andere leden die nog niets doen, of duidelijkheid krijgen of ze wel/niet komen)