Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language: Difference between revisions

From Hackerspace Amersfoort
Jump to navigation Jump to search
No edit summary
No edit summary
Line 5: Line 5:
====Common====
====Common====


====Japans====
====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Nihon | Japans]]====


====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Magic | Magic]]====
====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Magic | Magic]]====
Line 12: Line 12:




====Elvish====
====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Elvis | Elvis]]====


====Mer'Speak====
====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Mer'Speak | Mer'Speak]]====




====Draconic====
====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Draconic | Draconic]]====

Revision as of 04:00, 30 May 2024

Als Nederlanders hebben we het voordeel dat onze "spreektaal" een grote range aan klanken bevat. Ik nodig jullie dan ook uit om je Personage en de Wereld verder uit te diepen door een taal te verzinnen. Als er hierdoor onderlinge verschillen optreden in de talen is dat niet erg:

Immers de Dwarven from de Blauwe bergen spreken waarschijnlijk een ouder dialect als de "nieuwe" afsplitsing in de koperen heuvels.

Common

Japans

Magic

Dwarven

Elvis

Mer'Speak

Draconic