Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
|||
| Regel 27: | Regel 27: | ||
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Goals | Goals]]=== | ===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Goals | Goals]]=== | ||
Mogelijke Plothooks to "dangle" voor de neuzen van de Spelers: | Mogelijke Plothooks to "dangle" voor de neuzen van de Spelers:''''"I WANT YOUR SOULS SPENDING TIME, IN MY WORLD FOREVER"''' | ||
Versie van 26 mei 2024 21:56
DOES CONTAIN SPOILERS!!!
DEZE PAGINA IS BEDOELD VOOR DE GM/DM EN BEVAT GEHEIME INFO EN BACKLOGDONT READ IF YOU'RE NOT A DM
Afspraken
- Betalen met munten van goud zilver en koper maar we maken het niet te ingewikkeld,
- Geen Excel tabel voor de conversie tussen de verschillende soorten
- Bags of Holding zijn een magic item,
- Dus wordt dit loot van de eerste/tweede campain
Music
- Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
- Appart ivm links
- Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
Maps
- World/City/Town/Building alle platsen waar je met de wereld kan interacten en natuurlijk "Battelmaps"Roll Initative!
Language
- We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet.
Secrets
De geheimen die de Wereld draaiende houden en zorgen dat er Avontuur te beleven valt!
Goals
Mogelijke Plothooks to "dangle" voor de neuzen van de Spelers:'"I WANT YOUR SOULS SPENDING TIME, IN MY WORLD FOREVER"

