Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster: Difference between revisions
Jump to navigation
Jump to search
m (→Maps) |
m (→Language) |
||
Line 16: | Line 16: | ||
====Language==== | ====Language==== | ||
::We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet. | |||
====Secrets==== | ====Secrets==== |
Revision as of 19:57, 26 May 2024
DOES CONTAIN SPOILERS!!!
DEZE PAGINA IS BEDOELD VOOR DE GM/DM EN BEVAT GEHEIME INFO EN BACKLOG
Afspraken
- Betalen met munten van goud zilver en koper maar we maken het niet te ingewikkeld,
- Geen Excel tabel voor de conversie tussen de verschillende soorten
- Bags of Holding zijn een magic item,
- Dus wordt dit loot van de eerste/tweede campain
Music
- Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
- Appart ivm links
- Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
Maps
- World/City/Town/Building alle platsen waar je met de wereld kan interacten en natuurlijk "Battelmaps"Roll Initative!
Language
- We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet.
Secrets
- Groene draken brengen geluk
- Misschien mag je die van Aldthard Groen lenen
- Tovenaars hebben een geheim netwerk van handspiegels waarmee ze op lange afstand met elkaar kunnen communiceren en de prijzen op de markt beinvloeden
- Nu snap ik waarom Marteph Hery zo vaak in het stadhuis is
- Zilver werkt uitstekend tegen de ondode
- Betaal ze gewoon wat zilvere munten
- Oke dit is een WILD one but hear me out:Ships do not float upon moonlit waters
- Dus boten worden S'nachts opgeborgen in boothuizen of onder Zeildoek, Het betekend ook dat je per schip alleen overdag wilt reizen dus de haven's zijn 1 dag van elkaar aangelegd