Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster: verschil tussen versies

Uit Hackerspace Amersfoort
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Injmvo (overleg | bijdragen)
Injmvo (overleg | bijdragen)
 
(11 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
====DOES CONTAIN SPOILERS!!!====
====DOES CONTAIN SPOILERS!!!====
<div style="width: 50%; margin: auto; background: #ff8400; border: 4px solid black; padding: 1em">
<div style="width: 50%; margin: auto; background: #ff8400; border: 4px solid black; padding: 1em">
DEZE PAGINA IS BEDOELD VOOR DE GM/DM EN BEVAT GEHEIME INFO EN BACKLOG
DEZE PAGINA IS BEDOELD VOOR DE GM/DM EN BEVAT GEHEIME INFO EN BACKLOG '''-DONT READ IF YOU'RE NOT A DM'''
</div>
</div>


====Afspraken====
====Afspraken====
*Betalen met munten van goud zilver en koper maar we maken het niet te ingewikkeld,
*Betalen met munten van [1]goud [2]zilver en [3]koper maar we maken het niet te ingewikkeld,
:::Geen Excel tabel voor de conversie tussen de verschillende soorten
::: niet de bedoeling dat er een Excel tabel geraadpleegd moet worden voor de conversie tussen de verschillende soorten
 
*Bags of Holding zijn een magic item,
*Bags of Holding zijn een magic item,
:::Dus wordt dit loot van de eerste/tweede campain
:::Dus wordt dit loot van de eerste/tweede campain >ga er niet van uit dat je ze kan kopen in elke stad
 
*Darkvision is not a "get out of jail" card
You cant look beyond the light and have dificulty comming out of of a dark cave into the bright light
 
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Music | Music]]===
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Music | Music]]===
::Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
::Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
::::Appart ivm links
::::Appart ivm links
====Maps====
::World/City/Town/Building alle platsen waar je met de wereld kan interacten en natuurlijk "Battelmaps"Roll Initative!


====Language====
[[File:Maps.png]]
::::We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet.
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Maps | Maps]]===
::World/City/Town/Building alle plaatsen waar je met de wereld kan interacten en natuurlijk "Battelmaps"Roll Initative!
 
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language | Language]]===
::We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet.
 
[[File:Lore.png]]
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Secrets | Secrets]]===
De geheimen die de Wereld draaiende houden en zorgen dat er Avontuur te beleven valt!


====Secrets====
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Goals | Goals]]===
*Groene draken brengen geluk
Mogelijke Plothooks to "dangle" voor de neuzen van de Spelers:''''"I WANT YOUR SOULS SPENDING TIME, IN MY WORLD FOREVER"'''
::Misschien mag je die van Aldthard Groen lenen
*Tovenaars hebben een geheim netwerk van handspiegels waarmee ze op lange afstand met elkaar kunnen communiceren en de prijzen op de markt beinvloeden
::Nu snap ik waarom Marteph Hery zo vaak in het stadhuis is
*Zilver werkt uitstekend tegen de ondode
::Betaal ze gewoon wat zilvere munten
*Oke dit is een WILD one but hear me out:Ships do not float upon moonlit waters
::Dus boten worden S'nachts opgeborgen in boothuizen of onder Zeildoek, Het betekend ook dat je per schip alleen overdag wilt reizen dus de haven's zijn 1 dag van elkaar aangelegd

Huidige versie van 8 dec 2024 14:31

DOES CONTAIN SPOILERS!!!

DEZE PAGINA IS BEDOELD VOOR DE GM/DM EN BEVAT GEHEIME INFO EN BACKLOG -DONT READ IF YOU'RE NOT A DM

Afspraken

  • Betalen met munten van [1]goud [2]zilver en [3]koper maar we maken het niet te ingewikkeld,
niet de bedoeling dat er een Excel tabel geraadpleegd moet worden voor de conversie tussen de verschillende soorten
  • Bags of Holding zijn een magic item,
Dus wordt dit loot van de eerste/tweede campain >ga er niet van uit dat je ze kan kopen in elke stad
  • Darkvision is not a "get out of jail" card

You cant look beyond the light and have dificulty comming out of of a dark cave into the bright light

Music

Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
Appart ivm links

Maps

World/City/Town/Building alle plaatsen waar je met de wereld kan interacten en natuurlijk "Battelmaps"Roll Initative!

Language

We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet.

Secrets

De geheimen die de Wereld draaiende houden en zorgen dat er Avontuur te beleven valt!

Goals

Mogelijke Plothooks to "dangle" voor de neuzen van de Spelers:'"I WANT YOUR SOULS SPENDING TIME, IN MY WORLD FOREVER"