Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
|||
| Regel 8: | Regel 8: | ||
====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Magic | Magic]]==== | ====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Magic | Magic]]==== | ||
De taal van Spreuken en oude, olden books | |||
====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Dwarven | Dwarven]]==== | ====[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language/Dwarven | Dwarven]]==== | ||
Versie van 30 mei 2024 04:04
Als Nederlanders hebben we het voordeel dat onze "spreektaal" een grote range aan klanken bevat. Ik nodig jullie dan ook uit om je Personage en de Wereld verder uit te diepen door een taal te verzinnen. Als er hierdoor onderlinge verschillen optreden in de talen is dat niet erg:
- Immers de Dwarven from de Blauwe bergen spreken waarschijnlijk een ouder dialect als de "nieuwe" afsplitsing in de koperen heuvels.
Common
Japans
Magic
De taal van Spreuken en oude, olden books