U hebt geen toestemming om deze pagina te bewerken, want:
Vrije tekst:
=Abstract= De basis van animaties programmeren met GLSL, de shadertaal van OpenGL. In deze workshop wil ik jullie graag leren over hoe je op een wiskundige manier dingetjes kan tekenen en effecten kan maken. Voor wat je er zoal mee kan, zie: https://www.shadertoy.com/ Workshop geven door [[User:polyfloyd|polyfloyd]] in het Nederlandsch. Deze workshop is voor een groot deel een herhaling van de workshop die ik eerder bij Revspace had gegeven: https://revspace.nl/Event:GLSLWorkshop =Materialen en vereisten= We gaan simpel beginnen, deze workshop moet toegankelijk zijn voor jou als je: * Je basisprogrammeervaardigheden hebt ** GLSL lijkt heel erg op C, dus als je wel eens met C, Arduino of Java hebt gewerkt zal je sneller op gang zijn. * Je een computer hebt die is gemaakt na het jaar 2006 ofzo ** Test met https://www.shadertoy.com/ en kijk of je daar iets ziet bewegen Niet vereist, maar handig: * Kennis van lineaire algebra en goniometrie =Aanmelden= Ja, graag. Ik kan max. 16 deelnemers helpen. Als de workshop vol is kan je er hoe dan ook bij komen zitten, maar dan verwacht ik wat meer zelfstandigheid. :) # ObiToo # dsc # roosted # tijgertje # (jij)?
Pagina opslaan Bewerking ter controle bekijken Wijzigingen bekijken Annuleren