Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster: Difference between revisions

From Hackerspace Amersfoort
Jump to navigation Jump to search
 
(7 intermediate revisions by the same user not shown)
Line 1: Line 1:
====DOES CONTAIN SPOILERS!!!====
====DOES CONTAIN SPOILERS!!!====
<div style="width: 50%; margin: auto; background: #ff8400; border: 4px solid black; padding: 1em">
<div style="width: 50%; margin: auto; background: #ff8400; border: 4px solid black; padding: 1em">
DEZE PAGINA IS BEDOELD VOOR DE GM/DM EN BEVAT GEHEIME INFO EN BACKLOG
DEZE PAGINA IS BEDOELD VOOR DE GM/DM EN BEVAT GEHEIME INFO EN BACKLOG'''DONT READ IF YOU'RE NOT A DM'''
</div>
</div>


Line 7: Line 7:
*Betalen met munten van goud zilver en koper maar we maken het niet te ingewikkeld,
*Betalen met munten van goud zilver en koper maar we maken het niet te ingewikkeld,
:::Geen Excel tabel voor de conversie tussen de verschillende soorten
:::Geen Excel tabel voor de conversie tussen de verschillende soorten
*Bags of Holding zijn een magic item,
*Bags of Holding zijn een magic item,
:::Dus wordt dit loot van de eerste/tweede campain
:::Dus wordt dit loot van de eerste/tweede campain
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Music | Music]]===
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Music | Music]]===
::Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
::Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
::::Appart ivm links
::::Appart ivm links
====Maps====
::::World/City/Town/Building alle platsen waar je met de wereld kan interacten en natuurlijk "Battelmaps"Roll Initative!
====Language====
::::We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet.


====Secrets====
[[File:Maps.png]]
*Groene draken brengen geluk
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Maps | Maps]]===
::Misschien mag je die van Aldthard Groen lenen
::World/City/Town/Building alle platsen waar je met de wereld kan interacten en natuurlijk "Battelmaps"Roll Initative!
*Tovenaars hebben een geheim netwerk van handspiegels waarmee ze op lange afstand met elkaar kunnen communiceren en de prijzen op de markt beinvloeden
 
::Nu snap ik waarom Marteph Hery zo vaak in het stadhuis is
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Language | Language]]===
*Zilver werkt uitstekend tegen de ondode
::We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet.
::Betaal ze gewoon wat zilvere munten
 
*Oke dit is een WILD one but hear me out:Ships do not float upon moonlit waters
[[File:Lore.png]]
::Dus boten worden S'nachts opgeborgen in boothuizen of onder Zeildoek, Het betekend ook dat je per schip alleen overdag wilt reizen dus de haven's zijn 1 dag van elkaar aangelegd
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Secrets | Secrets]]===
De geheimen die de Wereld draaiende houden en zorgen dat er Avontuur te beleven valt!
 
===[[ Projects/Dungeons and Dragons/GameMaster/Goals | Goals]]===
Mogelijke Plothooks to "dangle" voor de neuzen van de Spelers:''''"I WANT YOUR SOULS SPENDING TIME, IN MY WORLD FOREVER"'''

Latest revision as of 21:56, 26 May 2024

DOES CONTAIN SPOILERS!!!

DEZE PAGINA IS BEDOELD VOOR DE GM/DM EN BEVAT GEHEIME INFO EN BACKLOGDONT READ IF YOU'RE NOT A DM

Afspraken

  • Betalen met munten van goud zilver en koper maar we maken het niet te ingewikkeld,
Geen Excel tabel voor de conversie tussen de verschillende soorten
  • Bags of Holding zijn een magic item,
Dus wordt dit loot van de eerste/tweede campain

Music

Wat is een verhaal zonder achtergrond muziek
Appart ivm links

Maps

World/City/Town/Building alle platsen waar je met de wereld kan interacten en natuurlijk "Battelmaps"Roll Initative!

Language

We speak in weirdish,vreemde tongen, but the main "'Common'" is Nederlands/Engels met Latijns Alphabet.

Secrets

De geheimen die de Wereld draaiende houden en zorgen dat er Avontuur te beleven valt!

Goals

Mogelijke Plothooks to "dangle" voor de neuzen van de Spelers:'"I WANT YOUR SOULS SPENDING TIME, IN MY WORLD FOREVER"